Mostrando entradas con la etiqueta lecturas. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta lecturas. Mostrar todas las entradas

27/4/09

Nova fornada de libros

Para o tempo que nos resta compramos catro novos títulos que leremos no que nos queda de curso:

Para o grupo de 4º:

  • Como agua para chocolate, de Laura Esquivel

  • Poetízate, de Fran Alonso

    • Para o grupo de 3º:

    • El laberinto de las aceitunas, de Eduardo Mendoza

    • Comedia bífida, de Manuel Núñez Singala
    • 2/3/09

      O que lemos

      No que levamos andado xa alá van lidos tres libros e con dous estamos nestes momentos.
      O club de 3º leu As lágrimas de Shiva, de César Mallorquí e agora estamos con Os nomes do traidor, de Xurxo Sierra Veloso.
      O club de 4º leu El niño del pijama de rayas, de John Boyne, e Crepúsculo, de Stephenie Meyer. Agora estamos lendo Son lenda, de Richard Matheson.